Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Osobne dodatki do sims 3  (Przeczytany 651 razy)
burza789
Nowy użytkownik
*

Piwa: 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 2


Przez Ciebie znów rysuje serduszka w zeszycie.! ;]


Zobacz profil
« : Luty 06, 2010, 17:11 »

Mam problem z osobnymi dodatkami,które można zassać z neta np.fryzury,domu,ubrania itp.
Jak je ściągam to niestety większość nie ma w grze.!
Dlaczego tak się dzieje.?!;\  I czy można coś temu zaradzić np. jakieś programy do ściągnięcia czy coś...
Prosze o pomoc
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Shoutbox / Chat
[16-06-30 15:10:36] lalauraa: lol

[16-06-29 14:27:56] wysincity: to pierdolone gówno nie działa

[16-06-29 13:59:15] Kropeczka7: Dlaczego oszukujecie ludzi?

[16-06-27 15:26:57] chujpizdagunwo: czemu jak chcę pobrać plik to mnie wyrzuca na jakąś zupełnie inną stronę?

[16-06-26 20:36:21] curtis171: racja nie da się pobierać

[16-06-26 12:46:06] xMaalice: Linki nie działają :x

[16-06-18 13:55:59] zuziasmie123: Czy tylko mi linki do pobrania nie działają? ;--;

[16-06-17 14:01:44] auriss: ?????

[16-06-17 14:01:38] auriss: mozna stad pobierac

[16-06-05 13:32:45] xKiciaczeQx: Czemu te linki nie dzialaja? ;-;

[16-06-04 15:06:36] Tupac: głupie chuje

[16-06-04 14:57:40] Tupac: Dlaczego nie mogę się zalogować na ten jebany portal?

[16-06-04 14:57:24] Tupac: kurwa

[16-05-29 14:01:52] Daria12345616: Czy jak zainstaluje dom to będą w Nim odrazu meble?

[16-05-24 18:01:32] Koni Sim: nie moge zainstalowac, pomocy :(

[16-05-20 19:00:21] leszek580: halo

[16-05-17 19:11:34] pupa: witam. jak wgrac mody ?

[16-05-11 8:34:23] Konox: Halo

[16-05-11 8:32:44] Konox: Halo

[16-05-11 8:31:26] Konox: To naprawde działa

[16-05-06 21:22:15] GodcusPL: hej

[16-05-01 20:44:36] Kisielekson: xD

[16-05-01 20:44:27] Kisielekson: http://thesims3mod.info/index.php?id=4&file=275&title=Meski_penis_podczas_pelnej_...

[16-05-01 17:24:48] paulina112: siema

[16-04-21 19:05:10] lamaxd111: nic nie działa xD

[16-04-20 23:44:01] claudinax3: hejka jestem nowa

[16-04-18 15:37:11] Natalka Stanisława: j

[16-04-13 20:31:45] kamkamilo6: eeee to niedziała

[16-04-09 23:39:16] RubachSON12: nie ciagle wywala

[16-04-04 15:07:36] xMosia: Jak tu sie cos pobiera?

Czat dostępny tylko dla zarejestrowanych!
statystyka